Hur funkar det?

Lägg en beställning

Lägg en beställning på vilken utrustning du önskar via webbshoppen, e-post eller telefon. Om du är osäker är det bara att höra av sig så hjälper vi dig hitta rätt utrustning för just dig och ditt event.

 

Invänta orderbekräftelse

Kort efter din beställning får du en orderbekräftelse från oss för utrustningen och konfigurationen du önskar. Vi kontrollerar också om du behöver någon ytterligare hjälp, med t.ex. inlösningsavtal för kortbetalningar.

Utrustningen konfigureras och skickas

Vi konfigurerar och skickar din utrustning enligt dina önskemål, med leverans direkt till dörren. Samtliga ordrar skickas som spårbara försändelser med DHL för bästa möjliga service. Fri frakt ingår i alltid.

Du använder utrustningen

Varje kassadator ligger i en egen låda för att du lätt ska kunna packa upp och använda utrustningen. Allt är installerat och klart, du behöver bara packa upp utrustningen, koppla ihop den och koppla in ström och internet. Om du önskar kan vi givetvis hjälpa dig även med detta.

 

Retur av hyrd utrustning

När din hyresperiod är avslutad packar du ner utrustningen på samma sätt som du tog emot den. Frakten står vi för, klistra bara på den medföljande retursedeln och ring DHL som hämtar upp utrustningen direkt hos dig.

 

Kontroll, rengöring och nollställning

Vi tar emot utrustningen och kontrollerar att den fungerar som den ska samt all utrustning lämnats tillbaka. Därefter rengörs och nollställs all utrustning. Så att du kan vara säker på att både få ren och fräsch utrustning när du hyr av oss, och att ingen annan har tillgång till din data.